Sengeliggende

Hei ♥

Jeg datt helt ut hvordan jeg skulle starte blogginnlegget, typisk! I dag har jeg, Tonje og Oda baket boller og kanelsnurrer på jobb til både barn og voksne. Dagen i dag har gått utrolig fort, plutselig var jeg hjemme og tok en powernap. Spiste kjapp middag hos ola og dro hjem, betalte regninger og nå ligger jeg i sengen. Og her skal jeg ligge til jeg skal legge meg for kvelden. Er ganske trøtt etter festlighetene på lørdag da det var fest hos meg, dro ut på livet og ble en bitteliten “nash”, og var ikke i seng før klokken ble 05 på morgen kvisten. Nå skal jeg iallefall slappe av med serie på pc skjermen og potetgull & dip.

 

Ønsker dere en fin kveld 🙂

Posts created 395

One thought on “Sengeliggende

  1. Hei
    Det høres ut som du har hatt en koselig dag på jobb og har kost deg på jobb og det tror jeg du gjør hver dag når du er på jobb da og da er det godt å komme hjem og slappe litt av etter jobb og den koselige helga du har hatt.
    Det er også fint du har kost deg i helga med venner og venninner og det var sikkert godt å ha fest og ha nash etter du har vært ute en tur og da.
    Du får kose deg videre i kveld med serie og ha det kjekt så lenge.
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top