Kjoler på vei i posten

Heia 🙂

Det er så hærlig.. Nå har jeg bestilt meg kjoler på nett, og nå er 3 kjoler på vei hjem til meg. Det er så spennende, men samtidig “skummelt”? dere vet den følelsen når dere har bestilt klesplagg på nett og du vet at den garantert vil passe deg for det er den rette størrelsen, men så skjer det store, at den plutselig ikke passer. Er jeg blitt feit? selvbildet blir raskt dratt ned. Og det å bestille klær eller prøve klær i prøverommene på cubus blir ikke lenger koselig. Sånn har det vært for meg den siste tiden.

Når prøver jeg igjen, kjolene er på vei og jeg er spent på om disse kjolene passer. Men så tenker jeg, man kan ikke alltid være like heldig med kjolene hver gang. Om det så står Small, Medium eller Large på kjolen, hva har det å si, så lenge den passer og man ser smashing ut? Det er ikke bokstavene S, M eller L som teller. Det er helheten man ser på seg selv som teller. Men klesplagg er uansett vanskelig, noen er veldig små eller alt for store i størrelsen, det er heldigvis ikke oss det er noe galt med 🙂 

Dagens tanke.


Disse kjolene har jeg bestilt 

 



Fikk ikke til større bilde enn dette.

 

Hva synes dere om kjolene?

Kjenner dere igjen i det jeg skrev?

Posts created 395

One thought on “Kjoler på vei i posten

  1. Fine kjoler da og du blir veldig fin og nydelig i de kjolene der da og det er fint at du har bestilt deg noe fint da så får vi håpe kjolene passer og at alt er perfekt for det hadde vært fint da.
    For det er ikke noe kjekt å bestille noe som ikke passer for da er det noe galt med kjolen eller de som har laget kjolen som ikke har gjort en god jobb for det er ekkelt å tenke på at kjolen ikke passer når du har bestilt riktig størrelse.
    Kjekt at du har flere ting å pynte deg med og kan variere litt når du skal ut eller ha fest.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top