Hektisk uke og triste dager

Hei igjen ♥

Da er jeg tilbake. Det har vært en travel uke, og alt har gått i et sett. Det har vært triste regnfulle dager og uker. Hvor blir det av sommeren? Rett etter arbeid har jeg hatt det travelt med å hive innpå litt middag før jeg føk av gårde til stallen. På tirsdagen ble det litt forandringer i planene, så det ble en ridetur på bana med svarten istedet for å dra på ridetur. På onsdagen ble det tur til stallen igjen, men denne gangen var det venninna mi som jeg dro med meg, som skulle ri for første gang på svarten. Da vi kom på bana sto jeg og hun som eier svarten, veldig spent på hvordan det skulle gå. Hun ble leid først og deretter prøvde hun å ri alene uten å bli leid. Utrolig tøff og flink! Kanskje jeg får henne til å få interessen for hester?

Meg og svarten 


På torsdag dro jeg nok en gang til stallen, striglet og salte opp svarten, og var veldig klar for å ri på bana igjen. Jeg er ingen erfaren rytter, derfor har jeg godt av å ri på bana for å lære meg litt forskjellig med ridningen. Det ble tatt litt bilder fra hesteryggen som dere skal få se. Det ble mye prat om hesten nå, men hverdagen min har bestått mye av hester i denne uken.

 

I helgen hadde jeg fest, jeg trodde vi ble ca 6 personer hjemme hos meg, men jammen ble vi 15 stykker i leiligheten min. Det ble bra med liv, trivsel og godt humør. Når klokken ble “nå er det på tide å dra ræva si ned” måtte vi hive innpå siste rest av drikken vår før vi gikk ned og rett på utestedet som er rett ved siden av leiligheten min. Har storkost meg kjempe masse. Gårsdagen hadde jeg alenetid med serier på pc skjermen og kyllingwok til kvelds.


For en hærlig og god hest. Blitt glad i han her jeg ♥

 

Holder dere på med hest? 

Er det noe dere vil at jeg skal blogge mer om?

 

Ønsker dere en fin søndagskveld videre!

Posts created 395

One thought on “Hektisk uke og triste dager

  1. Hei Kjære blogger 🙂
    Det høres ut som du har hatt en fin og koselig uke og en koselig helg med en koselig fest hjemme hos deg og det er jo fint at dere dro ut og hadde det kjekt ute med venner og venninner da.
    Koselig at du har vært ute på ridetur på bane da og lære mer om å ri en hest slik at du kan ri alene en dag og kan gjøre ting selv etterhvert.
    Bra du har funnet en hest du kan ri med da så du får ha en koselig dag og kveld videre og ha en fin uke som kommer.
    Klem fra en som liker å lese bloggen din 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top