Ridetur

Heisann. Jeg har vært så elendig i ryggen at jeg rett og slett ikke har orket å oppdatert dere. Det har vært maks avslapping og en ridetur i går. I går var jeg i stallen igjen, endelig var det opphold og solen tittet frem. Selv om det blåste ganske mye så var det hærlig ridevær. Jeg ble leid et lite stykke før jeg fikk ri på egenhånd i skogen, og ned til elven hvor jeg travet litt. Det er så utrolig hærlig å ri i skogen og lytte til fuglekvittring. Jeg avsluttet rideturen med å ri litt på ridebanen, der jeg travet litt og gikk over til kort galopp. På søndagen i helgen som var, var jeg på ridetime på bana med instruktør, utrolig respekt for de som utdanner seg som rideinstruktør. Tålmodig, rolig, behjelpelig og utrolig snill, så en dag skal jeg bli en enda bedre rytter.


 

Fineste svarten ♥


Posts created 395

One thought on “Ridetur

  1. Uff da ikke noe godt å ha vondt i ryggen, men det er jo kjekt at du har fått ridd litt og hatt det kjekt når du ride og det er jo fint at du har hatt ridetime da slik at du kan bli bedre til å ri, men det viktigste er at du har det kjekt når du rir da og det var en fin hest du hadde her da.
    Du får kose deg videre da 🙂
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top