Todays breakfast og ridekurs

Hei og hopp.

I dag startet jeg morgenen med en hærlig frokost. Det var ikke hvilken som helst frokost, her snakker vi luksus frokost, hehe. Jeg ordnet meg ei skål med jorbær, banan, bringebær og blåber. Jeg hadde på en klatt med kesam med pasjonsfrukt og kesam lime, det er så godt. Ved siden av hadde jeg is kaffe.

Timene raste avgårde og plutselig måtte jeg skifte om til rideklær og ridestøvler, og fyke ut døren så hybelkaninene føk over gulvet. Jeg plukket opp venninna mi Weronika, hun skulle bli med å se på og ta masse bilder. Så nå har jeg som jeg lovde, bilder av meg og hesten jeg rir på, hærlighet, jeg har blitt litt glad i han jeg, hihi.


Gleder meg til flere rideturer på banen og på tur ♥

 

Rir dere?  

Hva har dere gjort i dag?

 

Ønsker dere en fin kveld så snakkes vi i morgen når jeg kommer hjem fra jobb.

Posts created 395

4 thoughts on “Todays breakfast og ridekurs

  1. Hei kjære blogger
    Det så godt ut det du spiste til frokost i dag og det er kjekt at du har vært ute å ridd og tatt masse fine bilder og jeg har bare vært hjemme og slappet av i dag og kost meg og jeg rir ikke, men kunne tenkt meg å prøve det ja.
    Kjekt at du har hatt en fin dag da så får du kose deg videre i kveld.
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top