Ny pc og hærlig ridetur

Hei kjære venner ♥ Endelig har jeg fått meg en splitter ny pc, hærlighet, jeg er heldig. Nå blogger jeg for første gang med ny pc’en min, så denne skal jeg kose meg med i kveld, ordne og fikse ting innpå den.

 

I dag startet jeg dagen min med å dra rett til Expert for å få en ny pc. Deretter gikk turen til stallen, hentet inn jullan som stod på beitet å koste seg, striglet henne og salte opp. Da var vi begge to klare for ridetur. Rideturen gikk kjempe bra, og jeg red ca 2 timer. Hærlig vær, og utrolig hærlig å ri i skogen å lytte til fuglekvittring. I morgen skal jeg på ridekurs, skal lære meg å ri bedre og bli en bedre rytter. Dette blir spennende

♥ Hærlig

 

Hva skal dere i kveld? 

Posts created 395

5 thoughts on “Ny pc og hærlig ridetur

  1. Så koselig med ridetur. Spennende å gå på ridekurs da. Jeg skulle meldt meg på ett selv..har ikke ridd for instruktør på 17 år..og jeg har holdt på med hest i 24 år.. haha. Skal på tur på mandag med hesten jeg er blitt hestepasser for 😉

  2. Veronica S: Jeg er ganske spent i morgen 🙂 har ikke ridd så mye på bana og hvertfall ikke for en instruktør, man kan si at jeg er både spent og nervøs :/ :p

    Oi såpass 🙂 det er lenge 🙂 Så koselig at du har blitt hestepasser 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top