Ødelagt pc

Halloisen

I dag har jeg fri fra jobb. Jeg kom akkurat inn døren etter å ha vært til fysioterapeuten, og kjøpt meg frokost på best (bensinstasjon). Her sitter jeg med oppvarmet baguetten og cappuchino, og blogger rett fra mobilen. Pc’n min har nemlig slått seg vrang i noen måneder og med mye tålmodighetsprøver fra min side endte det med jeg jeg ga pc’n min et fik. Man får lyst til å filleriste den og gi den en flygetur i veggen. Den avbryter fort jeg skal slå den på, det er som jeg sitter å prøver å holde liv i den med on knappen, i nesten 1 time holdt jeg på!

Akkurat nå har jeg heldigvis en Pc jeg fikk låne av Ola inntil videre, så får denne unulige pcn min bare ha det så godt. Ola er ferdig på jobb snart, da skal vi ta turen til Elkjøp og Expert for å se på en ny pc til meg. Jeg ha meg ny snart, hærlighet man blir avhengi pga blogg, jobb og diverse.

Vi blogges senere fininger

Posts created 395

2 thoughts on “Ødelagt pc

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top