OLAPLEX : Fra lilla til blondt hår

Heia kjære venner ♥

Etter nesten 4 timer!! i frisørstolen, ja du leste riktig, ble jeg endelig ferdig med håret. Nå har jeg ikke lenger lilla hår, nå har jeg gått tilbake til blondt hår. Dette kunne gå begge veier, enten kunne det gå galt eller så kunne det bli bra, men jeg visste hva jeg gikk til. Det hele startet med at jeg stakk innom frisørsalongen for å snakke om at jeg ville bli blondt, de forklarte meg dette og jeg ville kjøre på. I dag var sannhetens time kommet.

Jeg satte meg veldig spent ned i frisørstolen. Første behandling var å bleke håret. Behandling 2 var akkurat det samme, bleking av håret, og siste behandling var å ta helfarge på slutten. Også satte jeg med hårkur i 5-10 minutter.  


Første behandlinga ser man at lilla fargen henger i, spessielt oppå pga det er der det er sunnest og har trekt i seg fargen mest. I tuppene og på siden har jeg blitt veldig lys. Siste behandlingen har jeg fått en lysere blondfarge. Lilla skjæret altså som er rosa nå, henger i enda men det er noe jeg må regne med. 

Resultatet og min ærlige mening : Resultatet ble overraskende bra. Jeg hadde ikke noe forventninger på at dette kom til å bli så bra som det ble. Jeg lysnet ganske mye så fort, men kvaliteten på håret mitt ble veldig tørt MEN det var ganske så slitt og skadet fra FØR jeg tok denne behandlingen, derfor jeg klippet meg kort her en dag. 

Bildet til høyre ser håret mye lysere ut enn hva det gjør i midten pga lyset fra kjøkkenvinduet.

 

Hva synes dere? Har noen av dere prøvd Olaplex før og har noen meninger om det?

Posts created 395

6 thoughts on “OLAPLEX : Fra lilla til blondt hår

  1. Så bra du ble fornøyd! forandring fryder virkelig, Ha en fin dag, ta gjerne en titt innom bloggen min<3

  2. Syns det ble bra 🙂 Har aldri prøvd det selv. Har byttet fram og tilbake med blondt og mørkt hår, men de siste årene har jeg holdt meg til mørkt.

  3. Karine K: Det glemte jeg, men det kan jeg gjøre.

    Ganske kort og enkelt fortalt er det et middel du kan blande i farge/bleiking å unngå skade på håret. Det kan også brukes som en kurbehandling for allerede skadet hår. Det Olaplex gjør er å jobbe med bindingene i håret. Reparere bindinger som allerede er skadet og binde de sammen under en fargeprosess

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top