Stalljenta

God kveld mine venner ♥

Dagen har gått til fysioterapeut hvor vi snakket om prolapsen jeg har i korsryggen og isjias smerter (stråling i foten) og vi snakket om når dette skjedde og hvor lenge jeg har hatt det. Nå har jeg gått slik i 1 år. Det er lenge det. Jeg gjorde noen øvelser slik at han kunne undersøke meg, og nå har jeg fått funnet ut litt mer om ryggen min. Jeg skal tilbake igjen på fredag for å snakke om øvelser jeg kan gjøre hjemme, så jeg håper dette blir bra. Makan for utslitt og lei man blir av å gå sånn.

 

Da jeg kom hjem ordnet jeg meg kyllingsalat. slappet av og rakk ikke å finne roen før jeg måtte fyke ut døren igjen. Denne gangen dro jeg ut i stallen for å ri på to hester for å finne ut hvilken som passet meg best. Etter litt riding på bana fant jeg nok fort roen og tilitt til hesten nummer 2, svarten? haha jeg og navn ass. Uansett, han er helt nydelig, snill og rolig, så det virker som vi var et perfect match for å si det sånn. Er spent på å ri han neste gang. Jeg elsker bare hestelivet. Jeg kan ta bilder av han senere.


Følg meg gjerne på instagram vsb89

Posts created 395

7 thoughts on “Stalljenta

  1. Ryggsmerter og sånne strålesmerter må jo være skikkelig fælt, i hvert fall når du har hatt det sånn et år. Håper det blir bedre og at fysioterapeuten finner ut av noe 🙂
    Hester er herlige, jeg har drevet mye med hest selv. Noen hester er bare sånn “perfect match” fra første stund, det er fantastisk.
    Håper du får en fin kveld 🙂

  2. Håper du får orden på ryggen og isjias, ikke noe godt:(!
    Hester er helt fantastisk og fin terapi både fysisk og psykisk:)! Solgte hesten min for to år siden, stort savn.
    Ha en fin kveld:)

  3. Fint at du har vært hos fysioterapeut da og sjekket ryggen din slik at du kan ta noe øvelser slik at du kan bli bedre i ryggen.
    Kjekt at du har begynt å ri da og jeg synes du kler å ri og fint at du har funnet hesten du har lyst å ri med og gå litt tur med.
    Du får kose deg med å ri da og ha god bedring i ryggen og kos deg videre.
    Klem 🙂

  4. Bjørnebærfabrikken: Det er ganske vondt og slitsomt å gå slik i over lengre tid, håper bare riding og fysioterapeut kan hjelpe 🙂

    Ha en fin dag 🙂

  5. Mona: Får håpe det 🙂 Får også håpe at ridning hjelper på ryggen 🙂

    Det er trist da, så klart blir det stort savn :/

    Klemmer til deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top