Nutella milkshake

God solfylt mandagskveld skjønninger ♥

Solen skinner i den nyvasket leiligheten min, og nå kan jeg slappe av med god samvittighet. Rett etter jeg var ferdig med å vaske leiligheten fikk jeg en ide om å lage Nutella milkshake som jeg så en videoklipp av på facebook, som jeg tenkte å dele oppskrift med dere.


Dette trenger du :

♥ Vanilje is  ♥ Melk ♥ Isbiter  ♥ Nutella

Du fyller litt under halve blenderen med vaniljeis og melk. Så heller du litt oppi isbiter og ønsket mengde med nutella. Lurt å ikke ta for mye da det kan fort bli kvalmende. Selv tok jeg 3-4 teskjeer.

Resultatet : nam ♥

Ha en fin kveld da dere 🙂 Husk å prøve det ut.

Gjerne trykk liker på facebook logoen på dette innlegget ♥

Posts created 395

7 thoughts on “Nutella milkshake

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top