HAIRTALK: OLAPLEX

Hei fine lesere ♥

Når jeg kom hjem fra jobb var jeg så utslitt at jeg sovnet på sofaen etter å ha spist middag. Jeg fikk flere meldinger uten å våkne, har ikke lagt lagt merke til noe som helst selv om jeg har dobbel vibrasjon når jeg får sms.

Jeg tenkte jeg ville fortelle dere om et produkt/behandling? som har kommet i frisørsalonger. Det er en behandling som skal være enklere å gå i fra farget hår til å bli blond uten å skade og slit på håret. Jeg ble veldig fascinert over youtube klipp jeg fant, og nå har jeg faktisk bestilt meg en frisørtime. Jeg skal gå i fra lilla tilbake til blondt igjen, og det kommer til å bli spennende siden det er litt værre å gå fra lilla enn fra brunt eller mørkere hår.

 

Under her kan dere se video. Fantastisk!! 

Jeg skal skrive et innlegg om det når jeg har vært hos frisøren.. Men, er det noen av dere som har testet det ut som kan fortelle meg litt om dette? 


Posts created 395

4 thoughts on “HAIRTALK: OLAPLEX

  1. Gleder meg til og høre hvordan du blir hos frisøren. Dette produktet er jeg veldig nysgjerrig på selv. Som frisør, syns jeg det høres for utrolig ut til og være sant, så jeg håper du skriver et ærlig innlegg om hvordan du opplever kvaliteten på håret ditt etter behandlingen 🙂
    Klem

  2. monica73: Etter at jeg har lest litt om det og sett flere youtube klipp ser det ut som det faktisk er sant 😀 Jeg kommer til å skrive et ærlig og åpent innlegg når jeg har fått prøvd dette 🙂

    Ha en fin kveld 🙂

  3. Jeg har testet det ut, og det håret som var veldig mørkt, lysnet mye på den behandlingen 🙂 Skal til frisøren 1-2 ganger til før jeg får den blondfargen jeg vil ha! Men ble veldig fornøyd med behandlingen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top