Hårfarge : fra lilla til blondt?

Hei skjønninger ♥ Beklager for at jeg ikke har oppdatert bloggen min. I forrige uke dro jeg og Ola til Tr.heim å koste oss med god mat og finvær. Jeg har vært så utrolig trøtt og sliten i forrige uke at dagene har nesten bare gått i avslapping og powernap. Har også festet i lag med fine folk.

Det store spørsmålet mitt er.. Hvordan skal jeg gå fra lilla til blondt? Jeg har sett på flere youtube klipp der ei jente hadde lilla hårfarge og ville gå tilbake til blondt. Prosessen var ganske enkel, man blandet “farge” med noe og når man hadde det oppi håret så falmet bare lilla fargen av og det blonde kom frem. Det såg heller ikke ut som det slet på håret.

 

 

Er det noen som vet hvordan man kan gå i fra lilla tilbake til blondt? 



Jeg og Ola på tur til Tr.heim ♥

 

 

Posts created 395

5 thoughts on “Hårfarge : fra lilla til blondt?

  1. Jeg gikk fra knall lilla til brunt. Men ville ha gått til en frisørlærling. Det er så mye billigere på pris og de forhører seg med fagutdanna frisører underveis. 🙂 Nå er jeg helt blond igjen(naturlig).

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top