Selfiestang

Hei skjønninger ♥

Det hadde jeg jo glemt helt av å skrive om. For ikke så lenge siden bestilte jeg selfiestang både til meg selv og ei venninne av meg. Vi begge er en stor fan av å ta bilder, ikke bare av oss men av andre og omgivelser osv. Den er genial og enkel å bruke. Du setter bare mobilen på stativet, skrur den på, slår på bluetooth’en på tlf og kobler den til selfie et eller annet og deretter er den klar til bruk. Du kan justere lengden på stanga og justere “hodet”. Jeg bruker selfiestanga ofte når jeg skal ta bilder av meg selv, og sammen med en vennegjeng. Det er så latterlig enkelt at man slipper å stresse med å sette på speilrefleks kamera på stativet, med mob på selfiestanga ser man hvordan bildet er før du bestemmer deg for å ta. 

Her er noen bilder da jeg tok bilder av meg selv fra festen min.


Selfiestanga kan dere bestille her

Posts created 395

12 thoughts on “Selfiestang

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top