On my wish list

Hei skjønninger ♥ Hvordan har dere det? 

Jeg tror jeg må ringe til Hallgeir i luksusfellen, for nå har denne frøkna her bestilt alt for mye ting i posten, igjen! Denne gangen har jeg bestilt hårkur og hårpleie til håret noe jeg sårt trengte, og nå har jeg også bestilt meg litt klær, noe som jeg sårt ikke trenger. Synes jeg hører luksusfellen Hallgeir sier:  “Nå må du slutte å bruke penger på slike ting, og heller bruke pengene på noe mer fornuftig” og “Dette her er bare tull, du har jo klesskapet full av klær og det flyter snart over her, så jeg skjønner ikke hva du skal med mer?” 


Jeg kan jo ikke akkurat unngå å bestille alt dette for knappe 250,- kr.. Jeg elsker lilla extensionhåret som passer mitt hår. Og denne kjolen som har en fin åpning. Armbånd og navlepiercing.

 

 

– Hva synes dere?

Posts created 395

3 thoughts on “On my wish list

  1. Silje S. Lopez: Alt ligger i handlekurven, har ikke fått betalt enda fordi bankkortet ligger nede i bilen. Hahah tetak å hente det xD neida, skal strax ned å hente det. Ganske bra kupp å bestille dette for billig penge altså 😀

  2. du må kanskje begynne snart å høre på Hallgeir i luksusfellen, men det er fint å ha fine og nye ting da og det er fint at du unner deg noe fint da så det blir sikkert bra da.
    det var veldig fine ting du har kjøpt deg da.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top