Jeg trenger hår-hjelp

Hei ♥

Jeg trenger litt hår-hjelp fra dere fine lesere! Håret mitt har blitt så tørt og slitt nesten hele veien opp til toppen omtrent. Jeg bruker å luft-tørke håret mitt etter jeg har dusjet og vasket håret. Så jeg unngår hårføneren mest mulig. Når håret får tørket i fred, så ser jeg hvor tørt og, jeg finner ikke ord, porøst? sprøtt? Uansett, jeg ser hvor tørt, livløst håret er, itilegg til at det er slitt. Håret brekker også av, røyter og mister små hår som bare knekker av. Det føles også tynt i tuppene og i håret. 


-Takk gud for at det finnes extensions! 🙂

 

Jeg er på jakt etter en kjempe bra hårkur, noen som har å anbefale meg hårkur som jeg kan bestille fra blivakker? 

 

Kyss og klem ♥

Posts created 395

15 thoughts on “Jeg trenger hår-hjelp

  1. Morrocan oil sin hårkur, er helt magisk. Jobbet som frisør selv, og den liten er helt fantastisk. I tillegg til at håret ikke kjennes tungt i ettertid, krukken med kuren er også veldig drøy. 😊

  2. Du har nok ganske tynne hårstrå slik som meg selv. Virker sånn ut med tanke på forklaringen din. Bruk olje både i halvtørt og tørt hår. Olje som ikke er noe særlig parfyme i, Maroccan argain oil har fungert best på mitt hår og det er slik som du forklarer det. Vil du spare penger kan jeg tipse deg om å bruke natusan babyoil i stedet. Den er veldig effektiv og man trenger ganske liten mengde. Dropp shampoo. Du vil merke forsjellen. Bruk heller bare hårkur og balsam. 🙂
    Håper hår-problemet ordner seg for deg. 🙂

  3. studentbe: Ja det er tynt og pistrete i tuppene :/ bruker moroccan oil oljen i både fuktig og tørt hår, men det vil liksom ikke trekke seg inn i håret og pleie det uansett hvor liten eller stor mengde jeg tar.

  4. Det er bare enkelte frisørsalonger som tilbyr denne behandlingen så vidt jeg vet, men de har den ihvertfall i Oslo. Jeg fikk tatt behandlingen her hjemme i ålesund, fordi en av frisørene fra oslo reiser til salongen jeg var på noen ganger, for bl.a å utføre denne behandlingen:)

  5. Jeg synes den fuktgivende hårkuren fra moroccanoil er helt SUPER! Elsker den 🙂 Vet ikke om du får bestilt den på blivkker, men du får den hos frisøren, verd hver en krone!!
    Følg meg gjerne tilbake 🙂

  6. sigrideline: Jeg var hos frisøren tidligere å kjøpte moroccan oil hårkuren 🙂 Har gått tom for hårkurer så nå har jeg både bestilt og vært hos frisør å kjøpt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top