Pakke i posten : ame pure

Hei fine lesere ♥ I dag har jeg hatt fri fra jobb fordi jeg har hatt så mye å gjøre. Blant annet skulle jeg kjøpe meg svart strømpebukse da jeg var på butikken to ganger, glemte jeg det helt. Jeg har vært så stresset i hele dag at den følelsen av å kaste opp har vært nær. Nå har jeg fått tid til å spise middag, og slappe av litt. Nå skal jeg på butikken for tredje gang og denne gangen skal jeg huske å kjøpe strømpebukse!! 

 

Jeg har vært så heldig å fått to pakker i posten i dag. Den ene pakken inneholdt 2 extensions, en i naturblondt og en i lilla. Skal ta bilde å vise dere senere. Jeg skal farge håret mitt lilla, så dette kommer til å bli kjempe kult. Den andre pakken inneholdt Ame Pure cit roller og collagen therapy gel. Jeg har lest så mye posetivt om den at jeg selv måtte bestille. Jeg skal teste den ut etterhvert, og oppdatere dere om hva jeg synes.


 

Har noen av dere prøvd Ame pure som kan fortelle meg om dette funker, helt ærlig?

Det jeg har bestilt er at den skal ta kviser/akne arr, celulitter osv.

 

Skjønner ikke hvorfor noen av teksta forsvinner litt??

Posts created 395

One thought on “Pakke i posten : ame pure

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top