Hektisk uke

Hei fine lesere ♥

Det ble noen dager med fri på bloggen min. Det har vært en hektisk uke med arbeid, og når formen ikke har vært helt på topp har jeg rett og slett bare prioritert meg selv. Rett etter jobb var jeg en tur hos legen for å ta en sjekk på foten, pga prolaps i ryggen og isjias smerter i foten. Etter legebesøket dro jeg til frisøren og klipte meg, igjen. Nå har jeg kommet hjem til Ola og har inntatt sofaen, Grey’s anatomy og et pizzastykke står på planen nå.

 

Ønsker dere en fin fredag 🙂 


 

Hva skal dere i kveld?

 

Posts created 395

5 thoughts on “Hektisk uke

  1. Heisann
    Koselig at du tok deg tid til å blogge igjen da og det er fint at du har prioritert deg selv for det er viktig å ta vare på seg selv litt og du har hatt litt å gjøre i dag og det er jo fint da og håper det gikk greit hos legen da og det var vel fint å være hos frisøren og det høres godt ut at du er hos Ola og koser deg med serie etter en lang dag.
    Du får kose deg videre i kveld og nyt kvelden.
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top