BBQ bacon sushi

Hei og god torsdagskveld fine lesere ♥

I går laget min kjære og jeg noe nytt til middag. BBQ bacon sushi, ja du leste riktig og hva er det? Jo det skal jeg fortelle dere. Det er bacon, kjøttdeig, ost, rullet sammen som en pølse , og pensler med bbq saus. Det høres helt rart ut, men det smakte veldig godt, og vi hadde bbq saus og potetbåter ved siden av. 

Fant filmen på youtube og laget maten derifra. Enjoy


Dette var før vi penslet den med BBQ saus og hadde den i stekeovnen.


 

Hva synes dere?

Posts created 395

8 thoughts on “BBQ bacon sushi

  1. Anita @ Grønne Røtter: Når kjæresten sa : det blir bbq bacon sushi, tenkte jeg sushi innsnurret i bacon og bbq, altså det hørtes ikke helt bra ut, haha :p Men det var veldig godt 😀

  2. Linda Taylor: Hahah ja :p Kjæresten sa, det blir bbq bacon sushi og jeg trodde han kødda, for det hørtes ikke bra ut :p haha. Jeg bare særr?? Hehee men det var veldig godt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top