Pain og vinterferie

Hei på dere ♥

Jeg kom akkurat inn døren og lagt meg ned i sofaen. Jeg måtte gå hjem fra jobb på grunn av smerter i ryggen og foten, har stivnet helt og det river i smerter. Jeg har prolaps i korsryggen og har isjias smerter i foten, ikke akkurat greit når man har hatt det snart ett år til sommeren. Nå har jeg tatt vinterferie, så nå kan jeg få puste litt ut og slappe av. Jeg har ikke store planer i ferien enn å kose meg og bare nyte den.


– Tired of having pain

Nå har jeg funnet roen i sofaen, spist litt og nå blir det bare maks avslapping og se den flotte gjengen i The Vampire diaries. Senere kommer det oppdatering på før og etter bilde av kommoden jeg har fått malt ferdig for en stund siden.

 

Goood helg! Kyss og klem ♥

Posts created 395

3 thoughts on “Pain og vinterferie

  1. Uff da det er ikke noe godt da og da er godt med vinterferie slik at du kan slappe av og kose deg og nyte ferien så godt du kan og det blir fint da.
    Det høres fint ut at du skal kose deg med serien da.
    Du får ha en god helg og kos deg.
    klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top