Date night

Hei fine lesere ♥ Har dere hatt en fin dag? Dagen har gått nesten i ett på jobb i dag og jeg er klar for vinterferie kjenner jeg. I morgen er det fredag, og deretter tar jeg vinterferie når jeg er ferdig på jobb, så det skal bli utrolig godt å ta en pust i bakken.

Nå har jeg funnet sofaen og skal se litt vampire diaries før Ola kommer hjem til meg. Han skal nemlig ta med meg ut på en date på en resturant, vi skal kose oss med god mat og dessert ♥ Etterpå stikker vi opp til meg og fortsetter kvelden med film eller serier. Jeg gleder meg.


 

Hva skal dere i kveld? Jeg ønsker dere en fin kveld ♥

 

Blogges


 

Kyss og klem ♥

Posts created 395

2 thoughts on “Date night

  1. Det høres koselig ut at skal det da og han er jo snill som gjør det da og jeg tror det blir en fin kveld for deg dette da og du får kose deg med han da.
    Jeg skal bare slappe av og se tv og kose meg.
    Ha en fin kveld videre og kos deg.
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top