Oppussing hylle, før og etter

Hei fine lesere ♥ Nå har jeg endelig blitt ferdig med å male bordet, hylla og apotekerdisken min. Jeg er bare litt treg med å poste det når jeg ble ferdig, men her får dere se resultatet av hylla jeg malte

 

Før : Trehvitt er noe jeg er meget lei av, og jeg tenkte egentlig å gi den bort. Men jeg bestemte meg heller for å ha den selv og male den.




Etter : 

Jeg blir så ekstremt fornøyd med resultatet. I mange mange år har jeg vært vandt med trehvite fargen. Helt til nå. Og det er så godt å gjøre noe forandringer. 

 

Hva synes dere om hyllen etter jeg malte den?

 

 

Kyss og klem ♥

Posts created 395

11 thoughts on “Oppussing hylle, før og etter

  1. Den ble mye finere!! Du har ein utruleg fin blogg<3 Hadde settet pris på om du vil titte innom min:)blir veldig glad om du velger å legge igjen ett lite spor etter deg;)

  2. Egeo: Tusen takk 😀 Ja veldig rart, det kommer flere bilder etterhvert av bordet og kommoden jeg har malt 🙂

  3. Det ble veldig fint da og veldig koselig da med fine ting der og du har jo vært utrolig flink da og det ble vel godt å få et annet farge på det slik at det ble mer koseligere hjemme hos deg.
    Gleder meg til å se bildene av bordet og kommoden som du har malt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top