Siste innkjøp

 

Hei på dere ♥

I dag fikk jeg servert mormors hjemmelaget kjøttkaker til middag av verdens snilleste mormor. Er det noe hun kan, så er det å lage middag(er) til oss barnebarna sine ♥ Etterpå dro jeg en tur innom vita for å kjøpe hårfarge, så ble det også kjøpt med en shampo og balsam som de akkurat har fått inn. Nå har jeg funnet sofaen og vampire diaries på pc skjermen, skal straks avgårde til Ola og sove over der i natt.

OGX kerating oil shampoo er utviklet for å øke hårets elastisitet og styrke. Serien er spesielt egnet for flisete og skadet hår. Denne shampooen inneholder argan olje og proteiner fra keratin som hindrer skader fra varme, børste og styling. Håret blir glatt, mykt og blankt

 

 

OGX coconut milk hårpleieserie er næring til håret – fra hodebunn og hårrøtter til helt ytterst i hårtuppene! Spesielt egnet seg til tørt og livløst hår. OGX nourishing coconut milk balsam gjenoppretter balansen og gir en følelse av SPa-behandling. Balsamen er eksklusiv og velduftende. Balsamen kan benyttes av alle hårtyper, men er spesielt egnet seg for tørt og slitt hår.

 

 

Har dere prøvd noen av disse seriene før? Jeg kommer til å teste ut flere av disse, også sprayene som de har fått.


 

Kyss og klem ♥

Posts created 395

4 thoughts on “Siste innkjøp

  1. Jeg har ikke prøvd dem, men si gjerne hva du syns når du har testet. Jeg er på jakt etter en ny serie med hårprodukter, jeg liker å variere litt

  2. Egeo: Jeg også liker å varierer, jeg prøvde de ut med en gang og selv etter en hårvask synes jeg at håret mitt ble mykere. Det var heller ikke så flatt som det bruker å være, håret såg rett og slett finere og sunnere ut 🙂

    Kan sikkert skrive et eget innlegg om det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top