a sleepless night

 

Heia finingene mine ♥

Hærlighet for en natt jeg har hatt. Når klokken nærmet seg halv 12 avsluttet jeg vampire diaries og slo av pc’en for å ta kveld. Jeg var lys våken en stund, og kort tid var jeg inn i drømmeland. Rundt 03 tiden brå våknet jeg og igjen, klarte jeg ikke å få sove. Jeg lå som en mark i senga, tok frem pcn og satte igang med vampire diaries. Etter en eller to episoder var det på tide å sove, til ingen nytte. Klokken ble 05 på morgen kvisten og det eneste søvnen jeg fikk var 2timers søvn. Vampire diaries kom på pc skjermen igjen, tok frem yoghurt og satte meg opp i sengen. 


 

Nå har jeg malt aporteker disken min som er straks ferdig, gleder meg til å vise dere før og etter bilde. Nå har jeg funnet roen i sofakroken med vampire diaries og tent lys i leiligheten min.

Ha en fin mandag kjære lesere 🙂

 

 

Kisses to you all ♥

Posts created 395

6 thoughts on “a sleepless night

  1. Egeo: Ve ikke hva det var, var liksom ikke spesielt trøtt når jeg skulle legge meg selv om klokken var halv 12 – 12 tror jeg. Fikk til å sove ca 2timer før jeg til slutt ikke klarte å få sove. Kan ikke huske sist jeg hadde det slik :/

  2. Det hørtes slitsomt ut da. Var det slik i natt og? kanskje du begynner å bli litt småsyk, da er jeg ofte våken på natten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top