Saturday mood

Hei på dere ♥

I dag har jeg vært på shopping, denne gangen var det ikke meg jeg kjøpte klær til. Jeg kjøpte baby klær til ei venninne som har fått baby, hærlighet så mye søtt. Etter handleturen dro jeg hjem til Ola og sånn plutselig begynte jeg å legge sammen klær, sette på oppvaskmaskina, rydde og vaske hele kjøkkenet, stua, og gangen. Det å overraske en overlykkelig ola når han kom hjem er bare så verdt det når han blir så glad, takknemlig og setter pris på det jeg har gjort ♥

Nå har jeg funnet roen i sofakroken med vampire diaries i bakgrunnen, for en liten stund. Jeg skal straks opp av sofaen igjen for å lage god middag til oss. På menyen blir det kyllingwok med nudler og saus, herregud så godt. Favorittmaten min uten tvil.

 

Håper dere får en fin lørdag. 

 

Kyss og klem ♥

Posts created 395

7 thoughts on “Saturday mood

  1. Du er nå snill da som har shoppet til en baby som venninnen din har fått da og jeg tror hun og babyen blir glad for klærne da.
    Koselig at du hjelper Ola litt hjemme hos han da og det høres koselig ut at du skal kose deg med favoritt maten din og en koselig serie da.
    Jeg har en fin kveld og skal kose meg med ting på tv og ting på nettet.
    Du får ha en fin kveld videre og kos deg.
    En koselig klem fra meg.

  2. Så koselig. Babyklær er alltid morro å kjøpe. Jeg har også fått ryddet en del idag. Håper resten av helgen din blir bra

  3. Egeo: Ja det var så koselig, det er litt spesielt. Det er så mye fine og søte baby klær, og ikke minst så koster det ikke så alt for mye 🙂

    Tusen takk for det 🙂 Helgen min har vært kjempe bra så langt, edru og rolig helg med god mat og mye serier, hærlig 🙂 Håper din helg blir bra også 😀

  4. Elisabeth: Kjempe kos <3 Gleder meg til den dagen det er min tur :p hehe

    Tusen takk, ha en fin lørdagskveld du også 🙂

  5. Nei det er sant. Også er det så søtt. Jeg blir alltid like forundret av at jeghar vært så liten haha
    Å det høres ut som en koselig helg, min har også vært rolig og fin

  6. christian: De ble kjempe glad for gaven 🙂 Alltid like hyggelig å hjelpe til hjemme hos Ola, spessielt når han blir så takknemlig og glad 🙂

    Det er fint å høre 🙂 Ha en fortsatt fin søndag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top