A kick in the butt

 

A kick in the butt.. Let’s face it.. Noen ganger trenger man et realt spark bak for å komme i gode rutiner. Det er lett å falle av sporet! Det har vært lite motivasjon, late dager, prolaps i ryggen og isjias smerter har spilt mye inn. For tiden har jeg null overskudd i hverdagen. Når jeg kommer hjem fra jobb, er det rett på sofaen og plutselig er powernapen plutselig tatt. Etter nyåret så skal jeg få en hverdag med overskudd og mye energi. Etter jobb i går ble det powernap, jeg var helt i tåka når jeg våknet og Ola ville dra med meg ut for å gå en tur. Helvette heller tenkte jeg, han får gå uten meg. Utrolig nok klarte jeg å få dratt meg opp av sofaen og ut på tur. Jeg var så trøtt når jeg gikk i oppoverbakken at kondisen min sikkert var i dvale enda, haha. Jeg har smått begynt og gitt meg selv a kick in the butt for å komme i gang, ellers ligger jeg bare der da.

 

Så jeg sier bare, let’s go! ♥

Posts created 395

3 thoughts on “A kick in the butt

  1. Man må av og til sparke seg bak for å gjøre noe og jeg synes du har vært flink med å gå tur og det er jo godt å ta powernap da, men det er jo godt å bevege seg litt da.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top