Calling in sick and new project

 

Hei!

Jeg har vært så fraværende på bloggen i det siste. Det som motiverer meg til å blogge mer er å få respons fra dere på det jeg blogger om, og legger igjen kommentarer her. Da blir jeg så glad. I det siste har jeg startet med et nytt prosjekt med “oppussing” nå har jeg fått malt ferdig et bord og ei hylle som jeg skal henge opp snart. Jeg var så lei av trehvitt farge at det var på tide å få malt bordet og hylla i hvitt. Bilder kommer senere. Nå nylig har jeg startet med å male apotekerdisk kommoden min, blir spennende å se resultatet.

 

Calling in sick.. Jeg har vært så elendig form i det siste, det er noe jævelskap som er ute å går for tiden. Startet dagen med å våkne opp med verdens beste ved min side, stod opp å spiste frokost sammen mens vi så på Heroes. Resten av kvelden skal jeg fortsette med å slappe av på sofaen med mye serier på pc skjermen. 


 

Ha en fin kveld ♥

Posts created 395

One thought on “Calling in sick and new project

  1. Så fint at du har startet opp prosjektet oppussing da for da har du litt å gjøre på når du føler for det og så får du fine møbler når du har pusset opp.
    Så dumt at du har vært i elendig form da, men da er godt å ligge og våkne opp med din verdens beste ved din side og ha det koselig sammen.
    Kjekt å se at du blogger litt igjen da så får du bare kose deg videre i kveld.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top