Hovent øyelokk

 

God morgen 🙂 

Startet morgenen med en fantastisk god frokost, hadde nemlig biff i går kveld som ble frokosten vår i dag. I dag våknet jeg med en ubehagelig følelse over det venstre øye, det var ikke vondt, bare ubehagelig. Øyelokket mitt har hovnet opp, og slik har jeg hatt det i 2-3 dager nå.Jeg hadde dette for ca 3 uker siden og nå har det kommet tilbake. Blikket er sløvt, jeg ser ustelt ut, og blikket ser så daft/trøtt ut. Det kommer ikke noe ut fra øyet, bare hovent.

På bildet til venstre ser dere hvor hovent venstre øyelokket er, og bildet til høyre ser dere hvordan det egentlig skal se ut.

 

Er det noen som har peiling på hva dette kan være?


Posts created 395

4 thoughts on “Hovent øyelokk

  1. Dette kan faktisk skylde noe så enkelt som mensen 🙂 Jeg skal så klart ikke si at det er det det er, men det kan være så enkelt.
    Jeg har slik i perioder, og har i grunn aldri helt skjønt hvorfor. Men så fortalte ei klok kollega meg at slik fikk hu stadig vekk når hu var yngre i forbindelse med mensen.
    Og det kunne igrunn stemme. Når jeg tenkte meg om når jeg fikk det, så var det gjerne rett føre og rett etter mensen. Nå går jeg på p-piller og gidder sjeldent å ha mensen (kremt) så kroppen er litt ustabil til tider, så når kan det liksom skje når som helst, typ 😛

  2. Elin Slåen: Haha såpass? 😛 dette har jeg aldri hørt noe om, så dette aner jeg ikke :p Men jeg var hos legen i dag og det var eksem jeg har fått på øyelokket sa han 🙂 Kroppen reagerer på mye forskjellig, så om dette kan stemme er sikkert ikke umulig :p

    Ha en fin dag 😀

  3. He he.. Ja, jeg trudde hu fleipet med meg først når hu sa det 😛 Kroppen er jaggu merkelig på mange måter.
    Så bra du fant ut hva det var- da slipper man liksom å lure og så kan du kanskje få noe mot det? 🙂

  4. Elin Slåen: Jeg fikk salve mot det som heter hydrocortisonum 🙂 Det klør sånn når det står på, men får bare smøre meg med tålmodighet 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top