Prosjekt oppussing av spisebord Før og etter bilde

 

Hei. Da har jeg ordnet en ny kategori som heter interiør. På denne kategorien kommer jeg til å legge ut bilder av møbler jeg har pusset opp og malt, og diverse interiør. I fjor kjøpte jeg et brukt spisebord av en privat person. Fargen var helt grei så lenge det ikke var i trehvitt farge, noe som jeg er sykt lei av. Før jeg flyttet begynte jeg å male dvd reolen min fra svart til hvitt og nattbordet mitt som var i trehvitt til en fin gråtone. Desverre glemte jeg å ta før og etter bilder av dette, men jeg tok heldigvis bilder av spisebordet mitt.

 

Slik såg spisebordet mitt da jeg kjøpte det brukt. 

 

 

Slik ble spisebordet mitt etter. Til og med stolene har fått nytt trekk på putene

 

Det  som ble gjort med spisebordet var:

– Brukte pussemaskin for å pusse overflaten, sånn at treverket ble glatt 

– Vasket bordet i bare lunket vann for å få bort støvet

– Malte med grunnmaling

– Deretter malte med hvitt maling

– Stolene fikk et nytt trekk som dere ser. Dette fikk jeg hjelp til da det måtte skjære ut stoff, og stifte det på plass

 

 

Hva synes dere?

 


Posts created 395

12 thoughts on “Prosjekt oppussing av spisebord Før og etter bilde

  1. Det ble veldig fint og det var et fint spisebord du har kjøpt deg da og det virker koselig å sitte der og spise når du har besøk av venner da.
    Du har vært flink da da.

  2. Kjempe fin design og bilder på bloggen din!
    Også liker jeg å levne et spørsmål til alle blogger jeg er innom.
    Hvis du kunne gi et nyfødt barn bare ett råd, hva ville det være?
    Mvh. admin, BLACKMAKEUPOFNORWAY.BLOGG.NO

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top