new deisgn and a cozy night

Hei.

Da er det nye designet mitt på plass, endelig! Godt med forandring her på bloggen. Det var Cathrine som fikset design til meg, og jeg har desverre ikke linken til bloggen hennes at the moment. 

 

Nå skal jeg til å legge meg på sofaen, under pleddet og skal sette på Gossip Girl. Jeg har kommet til sesong 4 allerede, og det er så mye drama og mye spennende som skjer. De gjør mye dumme valg og handlinger at jeg får lyst til å rive meg i håret, og rope ut til dem “Nei, dere må ikke finne på å gjøre det”, “Er du helt dum eller”? så sånn går det når man ser på den serien og blir helt inn i det. Jeg hadde faktisk en drøm om Nate, og vi var kjærester ♥ 

Ser dere på Gossip Girl? Hvilken skuespiller er din favoritt?

 

XoXo


Posts created 395

3 thoughts on “new deisgn and a cozy night

  1. Det nye design var veldig fint da og så bra at du skal ha en kose deg da med serien da.
    Og du hadde en koselig drøm da og han virker jo kjekk da så du får bare drømme videre og ha koselige drømmer.
    Jeg ser ikke på det.
    Du får ha en koselig kveld da.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top