purple hair color

 

Wuuhuu! Godt nyttår alle sammen ♥ Håper dere har hatt en fin jul og nyttårsfeiring. Jeg må si det er godt å få pakket vekk julepynten, bort med julematen og inn i en vanlig hverdag.

 

Akkurat nå sitter jeg med hårfarge i håret (farger etterveksten), og imens den virker vil jeg blogge litt om hårfarge. Jeg har sikkert skrevet det på bloggen et par ganger om at jeg en dag har lyst til å farge håret lilla, noe i den duren iallefall. Jeg angrer sånn på at jeg ikke gjorde det da jeg hadde mørkebrunt hår. Jeg hører så og si alle sier at jeg passer i hårfargene jeg har hatt, kanskje jeg kommer til å kle dette også? det er uansett veldig kult, og jeg misunner de jentene som kler sånn type stil.

Jeg tenkte så klart å dra til frisør, men sliter det mye/ekstremt på håret? Er det mye jobb å få til en sånn farge?

 Hvilket bilde likte dere? Jeg falt veldig for den til høyre. Dritkult!!!

Posts created 395

15 thoughts on “purple hair color

  1. Lilla hår er så sinnsykt fint, hvertfall på de som kler det hahah 🙂 Tror du kunne klart det!
    I sommer farget jeg den nederste delen av håret mitt lilla med en hårfarge fra Schwarzkopf, og jeg gjorde det igjen to ganger. En gang med den samme fargen, og til slutt med en som viste seg å være mer rødbrun. Jeg fikk veldig slitte tupper, og har funnet ut at det må være fra hårfargingen, for jeg har generelt ganske sunt hår som nesten aaaldri blir slitt. Nå har jeg en pause og vil gjøre det igjen til våren, denne gangen hos en frisør. Å farge håret sliter jo alltid noe, men tror ikke det blir like ille om en gjør det hos en frisør! Jeg ville hvertfall ikke anbefale den fra Schwarzkopf, selvom fargen ble utrolig fin, ødela den den nederste delen av håret 🙂 Håper mine erfaringer er til hjelp!

  2. Karoline: Takk for tips! Kjekt å vite hvilken hårfarge og merke du har testet ut 🙂 Kjipt at tuppene ble slitt, bare pass på å kure det ofte 🙂 Skal jeg farge det sånn vil jeg gå til frisør for å få best resultat 🙂

  3. Dette er jo noe jeg er god på 😉 for å få best resultat, så bør håret være slitt. semipermanente hårfarger (crazycolours) sitter best og man får best resultat! Den lillafargen jeg hadde for noen år tilbake heter Purple Haze fra merket Fudge Paintbox (fåes kjøpt på saksy) 🙂 Nydelig lillafarge.

  4. stianrangvaldjonassen: Har veldig lyst å gå for den til høyre 🙂 men jeg vil vente litt med det for å forhøre meg mer med frisører 🙂

  5. Ja, de siste månedene har jeg kuret det og det har hjulpet utrolig mye!! Tror det er lurt å gå til frisør når du skal ha hele håret 🙂

  6. Jeg farger håret bestandig selv. Men etterveksten lar jeg frisøren ta seg av, sånn ca 1 gang pr. måned. Håret bør også blekes så lyst som mulig for å få ønsket farge.

  7. Det er kult, gjort ette mye selv. Å farge det sånn er nok ikke mye jobb for en frisør tror jeg. Men det er veldig mye jobb å ha sånn farga hår, og du må alltid passe på at hvis du vil at det skal bli og se well done ut og fint hele tiden så vil du jo kanskje passe på at lillafargen holder seg fin hele tiden? Da må man jo putte på farge litt innimellom. Sånne farger går ut veldig fort og du må passe på hvordan du vasker håret ditt. Kanskje bare skylle det i litt lunka/kaldt vann noen ganger er bedre enn å bruke shampo hver gang du dusjer om det ikke er veldig skittent, for da går ikke fargen ut like fort 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top