cozy day after work

 

Nå har jeg tatt langhelg, eller rettere sagt klokken 14:15. Det er så utrolig godt å ha fri fra jobb i morgen for da kan jeg kose meg ekstra mye i dag med filmer, serier og ei skål med popcorn. Når jeg kom hjem hoppet jeg rett i kosedressen, spiste fjordland bifflapskaus – det enkle er ofte det beste vet dere, og nå har jeg akkurat ordnet meg en kopp med kakao med krem og litt kanel på toppen.


For første gang på kjempe lenge har jeg nå gitt meg selv a kick in the butt å fått tatt et par bilder av meg selv til bloggen. Jeg har tatt i bruk speilreflekskameraet og stativet mitt, men jeg er ingen ekspert på det med å ta brae bloggbilder. Som dere ser øverst så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre eller gjøre av meg, så jeg tok like så greit å kastet fotene mine i lufta. Og for ikke å snakke om det nederste bildet, jeg fikk jo fram et stort smil som er bonus, men øynene mine bestemte seg for å være slik som det ble på bildet. Bedre lykke neste gang? 



 

Tent litt lys og koser meg med en kopp kakao med krem og litt kanel på toppen. Nam

 

Ønsker dere en fin torsdag ♥


Posts created 395

2 thoughts on “cozy day after work

  1. Bra du har tatt langhelg da slik at du kan kose deg og bare ta vare på seg selv litt nyte den med film og serie og noe godt til filmen og serien du skal se løpet av dagen.
    Du får kose deg videre og ha en fin torsdag da.
    Bildene ble veldig fine da så jeg synes du er flink med å ta bilder.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top