Klippe klippe håret. Forslag til frisyrer?

 

Jeg har så lyst å klippe håret mitt. Det begynner å bli en stund siden sist og nå er det på tide å få klipt det. Jeg har sagt lenge til meg selv at det er på tide, men det skjer aldri liksom. Uansett hva jeg gjør med håret så blir det mer flisete og tørrere. Det vil aldri samarbeide med meg lenger, og da er det rett og slett på tide å få klipt shit håret og gjøre litt forandringer.


 

 

Har dere forslag til hårfrisyrer til passe kort hår? (skulder kort ca) Gjerne send meg link til google bilder om dere finner noe 🙂

 


Posts created 395

6 thoughts on “Klippe klippe håret. Forslag til frisyrer?

  1. Birgitte: Samme her :/ Litt vanskelig det der.. Etter et par google søk fant jeg ut en hårfrisyre fra en serie jeg ser på 😛 Så kanskje det blir den 🙂

  2. myonlinediaryy: Jeg har skulder kort hår sånn ca, og har akkurat fått vokst ut litt etter at jeg har hatt bob sveis, så jeg holder på å spare men det trengs en klipp og helst ikke for kort 🙂

  3. LifestyleAid: Det er veldig fint, jeg har “akkurat” hatt bob sveis og latt håret vokse ut litt. Går jo ann å ha lang bob å 🙂 men godt å ha noe annet enn det også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top