sunday mood og hundpass

 

Jeg la meg 03:30 i natt, jeg satt oppe lenge og kost meg med musikk og bloggen. Når klokken ble 10:30 i dag tidlig startet jeg søndagsmorgenen med en dusj, gossip girl på pc skjermen mens jeg spiste havregrynsgrøt med epler til frokost. Etter frokosten satte vi oss ned for å se tre episoder av Breaking Bad som vi hadde igjen av siste sesong.

Vi skal være hundpass fra i dag til tirsdagskvelden, jeg gleder meg som en liten unge på julaften. Er det noe det beste jeg vet, så er det å være hundpass – jeg elsker hunder ♥ Niko som han heter, er kommet og han har allerede slått seg godt til rette. Han ligger å koser seg på meg med hodet under haka mi, og ruller seg i ny og ne ♥ hehe så søt

Skulle gjerne ha tatt bilde av god klompen, men mobilbilder duger ikke akkurat nå som det er mørkt. 


 

Plutselig så blogges vi 🙂

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top