Ciabatta

Hei fine lesere ♥ 

Er det noe jeg bare digger, så er det ciabatta med smør, skinke, ost og kylling curry salat. Jummy. Jeg kom på i siste liten da jeg begynte å ordne meg ciabatta til frokost en dag at jeg ville dele dette med dere.

Først delte jeg opp en ciabatt slik at du får to halv deler. Om ønskelig så smører du på med litt smør.

 

Så tar du skinke

 

Ost


 

Jeg brukte baguette salat kylling curry



 



 

Du trenger ikke å legge dem sammen slik jeg har gjort siden jeg har smurt begge sidene, men jeg gjorde sånn og mmm.. Så godt og så enkelt.

 

Hva synes dere?

Posts created 395

4 thoughts on “Ciabatta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top