Hva vil dere at jeg skal blogge om?

Hei og god kveld.

Straks skal jeg ut på farten til butikken igjen, jeg hater virkelig når jeg glemmer å kjøpe en ting jeg fikk beskjed om å kjøpe, nemlig popcorn. Jeg har blitt så hekta på popcorn med smør (ja du leste riktig) i det siste, det er enda bedre hvis du smelter litt smør i mikroen i en kopp og heller det over i popcornet som fremdeles ligger ferdig poppet i posen, strør litt salt og rister det – mmm.

Jeg skulle egentlig ha kommet i gang med spørsmålsrunden jeg skulle ha hatt for lengst, men oppussingen tok tid og tilslutt glemte jeg helt av det. Men det får bli snart, til helgen eller noe.

 

Over til noe annet. Hva har dere mine lesere som titter innom bloggen min, et ønske om hva jeg skal blogge om? Kom med forslag, mottas med stor takk! 🙂

Posts created 395

One thought on “Hva vil dere at jeg skal blogge om?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top