Picture updates



I helgen var jeg på julebord i Trondheim sammen med Ola og jobben hans. Vi hadde julebordet og overnatting på Britannia hotel. Jeg, Ola, Hilde, Pingo (Per Inge) og noen til har vært ute å ranglet på byen, og dagen etter dro vi for å kjøre gokart (driiiit artig) Det ble også en liten shoppingrunde før vi dro på burger king for å spise en kjapp burger. Deretter dro vi på spa og koste oss i bassenget. Etterpå var det rett opp på hotellrommet for å krølle og fikse håret mitt , og ordne seg fin til julebordet. Det ble mye god mat og mye alkohol. Vi var oppe til passe sent på natt, stod opp tidlig søndags morgen og fråtset i oss hotellfrokosten før det ble rett opp å pakke bagen. På bussturen hjem sov jeg halve turen, helt til fyllesyken plutselig slo inn når jeg sov, og det endte med spying på tissepause-stoppe på oppdal. Jeg låg rett ut på sofaen i fosterstilling når jeg kom hjem.

 

Nå er jeg syk, eller, jeg brygger på noe kjenner jeg. Ty Ola! 


 

Har ikke noe mer på hjertet. Plutselig blogges vi

Posts created 395

2 thoughts on “Picture updates

  1. Det virker ut som du hadde det kjekt på julebord når du sov halve turen hjem og det var fine bilder du hadde tatt da.
    Du får bare kose deg videre da.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top