My life on instagram

God dag! Jeg har fri i dag, sov litt lenge og startet dagen med gårsdagens middag til frokost, iskaffe og Supernatural. Jeg har tent litt lys, satt på klesvask og sitter under pleddet og blogger.

 

Under her får dere en oppsummering av mine siste instagram-bilder. Der får dere innblikk i hverdagen min og jeg legger også ut randome bilder. Håper dere vil følge meg på instagram, kanskje jeg kan følge dere også?

http://instagram.com/vsb89


Jeg har ikke så mange followers, men jeg har fått litt i det siste

 

Dere kan trykke på bildet eller HER for å komme til instagram kontoen min

 

 

Posts created 395

11 thoughts on “My life on instagram

  1. Det er deilig å ha fri! Jeg har jobbdag i dag. Så jeg har gjordt husarbeid hjemme, men nå har jeg fri resten av dagen! 🙂 Utrolig fine bilder! 😀 Du må ha en fin tirsdag videre! 🙂

  2. Det er fint at du har fri i dag så du kan slappe av og kose deg.
    Du legger ut fine bilder der da og det er kjekt å se hva du tar bilder av og hva du legger ut der.
    Du får kose deg og nyte fri dagen din da og ha en fin dag videre 🙂

  3. Kul tattis.
    Kompisen min fikk engang tattovert en sommerfugl på rompa, etter en fuktig tur te Tyrkia. Nå angrer han. Veit du åssen en kan få fjerna sånne?

  4. svartbloggern: Tusen takk 🙂

    Haha uffda :p Ja, han kan fjerne det med laser. Venninna mi fjerna tattoveringa si for ca 1 år siden 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top