Serie anbefaling : Grimm

 Jeg har nylig startet med en ny serie som falt i smak hos meg. Allerede fra første episode og et par til ble jeg hektet, og siden da er det nesten slik at jeg ikke klarer å stoppe. Serien handler om Nick Burkhardt som er en drapsetterforsker bosatt i Portland sammen med sin samboer Juliette Silverton, oppdager han tilhører den gamle slekten grim, som alltid har sloss for å beskytte menneskeheten mot overnaturlige skapninger. Da Nicks evner til å avsløre disse onde vesenene som skjuler seg midt iblant oss vekkes til live, får han litt av en jobb å verne sitt gamle liv, samtidig som han blir trukket stadig dypere inn i de eldgamle konfliktene i Grimm-verdenen.

 

 

Har dere sett Grimm?


Posts created 395

One thought on “Serie anbefaling : Grimm

  1. Det virker ut som en bra serie da og det er bra du liker den da.
    kjekt at du kommer med anbefalinger av serier da for å høre din versjon av serier.
    jeg har ikke sett den, men skal kanskje se den etterhvert.
    kos deg med serien da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top