Prosjekt oppussing i gangen

Heisann. Endelig er jeg nesten ferdig med å male gangen i leiligheten min. Det har ikke vært bare og bare å male over en grønn blomstret tapet. Jeg har malt flere strøk på veggene, panelet og i taket, og har igjen småtteri der jeg må være ekstremt nøye som jeg trenger litt hjelp. Det er litt rart å komme til en “splitter ny” gang, ikke noe mer blomstret tapet når jeg kommer inn døren. Dere skal få se hvordan det så ut, underveis og når jeg er ferdig – før og etter bilde.

 

Jeg er ganske fornøyd, uvandt men godt med forandring. Jeg gleder meg til å bli helt ferdig og når alt i gangen skal på plass. Kommer til å henge opp speil og ha noe annet pynt på veggen, å som jeg gleder meg.

Øverst til venstre og bilde nr 2 : Slik såg det ut før jeg malet.Bildet nr 3 øverst til høyre har jeg malt veggene.

Nederst til venstre har jeg fått malt mer på veggene, panelet og har også malt taket. Bildet til høyre har jeg begynt å malt en ny maling, denne malingen skal jeg ha på panelet og i taket, og fargen heter demring. Jeg fikk malt både panel og tak med denne fargen i går, så jeg er straks ferdig om jeg ikke må ha et strøk til. Så dere får se sluttresultatet senere 🙂

 

– Hva synes dere så langt? 


Posts created 395

One thought on “Prosjekt oppussing i gangen

  1. Det ser veldig fint ut og du har vært veldig flink og jeg gleder meg til å se sluttresultatet på dette prosjektet for du kommer til å få det fint når du er ferdig og det blir vel godt å få det ferdig og få det fint i gangen.
    Bare stå på videre og du får det fint ganske snart.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top