Prosjekt oppussing

Hei. For tiden holder jeg på med å male yttergangen i leiligheten min. Blomstertapeten er snart så og si borte, og panelet har fått en annen farge. Jeg har kommet sånn ca halvveis, det trengs en del strøk pga blomstrene blomstrer gjennom malingen, haha ufint.

Tidligere har jeg malt møbler. Dvd reolen min som var svart er nå malt i fin hvit farge, og spisebordet mitt som var i brunt tre er nå malt i hvit farge og skiftet setetrekk på stolen

Jeg gleder meg til å bli ferdig med gangen for det kommer til å bli så fint. Tror jeg kommer til å male på soverommet også siden det er blomstertapet der også, haha.

Posts created 395

One thought on “Prosjekt oppussing

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top