Tyver druknet kattunger og raserte huset

 

Tyver druknet kattunger og raserte huset før de stakk av. Midt på lyse dagen, brøt tyv(er) seg inn i en privatbolig på Sunndalsøra. Det skulle vise seg å være verre enn som så. Mye verre. De ubudne gjestene hadde ikke nøyd seg med å plyndre og stjele. De hadde også tatt livet av tre kattunger som var bare fem uker gamle. Kattene lå druknet under en dyne i badekaret.

Jeg finner ikke ord. Hvem nå enn de hjerneskadde menneskene er, jeg hater dere! Jeg håper dere får svi skikkelig og hardt for det dere har gjort. Å gå innbrudd og herverk er frekt og respektløs, men å ta et liv av tre kattunger er så grusomt. Hva som skjer med tyven(e) bryr jeg meg ikke om, så lenge de får skikkelig straff! Jeg synes synd på huseierene som kom hjem til hjemmet sitt som har blitt begått innbrudd, herverk og tre kattunger som låg i badekaret. 

 

Jeg bor på Sunndalsøra, en liten plass som dette burde det og jeg håper det kommer frem hvem det er. Dere kan lese mer på Tidens Krav


 


 

Nå skal jeg krype under pleddet med en kopp kakao og se Supernatural, jeg må få tankene mine på noe annet. Fy faen, for noen mennesker! Brenn i helvette!!!


Posts created 395

6 thoughts on “Tyver druknet kattunger og raserte huset

  1. Herreguuuud så fælt! Hadde jeg fått tak i de personene som gjorde dette så hadde jeg … Det skal jeg faktisk ikke skrive her. !!@%& Argh, jeg blir så irritert!

  2. IZZIEBELLE: Jeg håper virkelig at det kommer ut hvem det er som har gjort dette.. Man skulle ha gjort mye med sånne folk!!

  3. Stian Haugen: Ja, de kan ikke være helt klar oppi topplokket! Noe sykt må foregå oppi der. Skadet rett og slett…

  4. De som har gjort dette har virkelig ikke følelse for dyr og ikke for menneskene som bodde der heller når de tar dyre ting derfra så det virker ut som de ikke har hjerte eller følelser for noe og er dritt kaldt når de gjør dette mot dyrene så dette var veldig ekkelt å se.
    håper de finner ut hvem som har gjort dette og legger dem i et veldig kaldt rom som de kan kjenne hvor kald de har vært mot de dyrene der.
    jeg tror du gjør best i å se en serie for å tenke på noe annet nå og at du kan få slappe av litt og nyte kveld.
    du får ha en fin kveld videre og kos deg. 🙂

  5. christian: Er så enig! Slike folk som gjør sånn eier ikke følelser og vett i hodet. Så får man bare håpe på at de blir tatt, en vakker dag, de skal bli tatt!

    Takk for det 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top