Svar på spørsmålsrunden

Okei, nå kommer endelig svarene på det dere har spurt om 🙂

 

Hva liker du å gjøre når du skal ha fest? 

Svar : Når jeg har gjort klart i leiligheten min og at alt er ryddig til gjestene kommer liker jeg å høre på musikk mens jeg ordner meg, da blir jeg enda mer i partyhumør

 

2. Bruker du å spille tv-spill, data eller mobil spill? Hva spiller du?

Svar : Tvspill går det mye i supermario på nintendo wii. Ellers går det i PS 1 og PS 2 går det i crash bandicoot og mortal Combat. Dataspill går det i Sims, Diablo eller de spillene som er på pc som kabal.

Når jeg spiller på mobilen går det i candy crush eller pet rescue, og wordfeud

 

3. Hva heter du på snap?

Svar : Det er hemmelig 🙂

 

4. Hvor lenge har du blogget? og hvorfor blogger du?

Svar : Jeg har blogget i ca 1 år. Hvorfor jeg blogger er fordi jeg synes det er spennende å dele det jeg har på hjertet med dere og få respons. 

 

5. Leser du bøker? Hvilken?

Svar : Jeg leser Harry potter, 3 venner og bøker fra da jeg var medlem i pennyklubben, hehe.

 

6. Hva gjør du for å slappe av?

Svar : Spiller tv eller dataspill, eller spiller på mobilen og slapper av på sofaen med serie. Ellers ridetur i skogen får meg til å sitte i mine egne tanker og slappe av. Ellers er det jacuizzien også.


7. Hvordan ser en arbeidsdag ut for deg?

Svar : Når jeg starter på jobb, så er jeg først på SFO, så følger jeg klassen jeg har til garderoben og går ut. Når det ringer inn, har skolen begynt og jeg er med i klassen som assisent. Når skoledagen er over, følger jeg med de som skal tilbake på SFO og er er til arbeidsdagen min er over. Hvis det var dette du mente? 🙂

 

8. Har du favoritt parfyme og hva heter den?

Svar : Britney spears (den der kula) og Escada Taj sunset

 

9. Har du dyr? 

Svar : Desverre har jeg ikke dyr lenger. Jeg hadde en hvit med mørke flekker som het josefine. Hun hadde jeg bare i noen måneder så måtte jeg levere henne tilbake til dyrebutikken. Senere kjøpte jeg en dvergvedder hanne, som fikk navnet Trampe. Etter noen år skaffet jeg meg ei lita løvehode jente som fikk navnet Josefine. Josefine hadde jeg bare i 3 år, hun døde av luftveisinfeksjon på bursdagen min. Trampe døde året etter josefine’s bortgang, dagen etter bursdagen min. Savner de veldig mye ♥

 

10. Hva er favorittmaten din?

Svar : Det må være biff med fløtegratinerte poteter og smørdampet brokkoli og gulrøtter. Kyllingwok, grillmat og pizza 

 

11. Driver du på med idrett?

Svar : Nei driver ikke på med idrett

 

12. Studerer du? Jobber du?

Svar : For tiden er jeg lærling som barn og ungdomsarbeider på barneskolen. Siste året mitt, så er jeg ferdigutdannet 🙂

 

13. Hvor bor du? og bor du alene

Svar : Jeg bor på Sunndalsøra, og jeg bor alene

 

14. Hva vil du bli?

Svar : Barne og ungdomssarbeider som jeg utdanner meg i nå.

 

15. Hvor ser du seg selv om 10 år?

Svar: Jeg ser meg selv om 10 år med 2-3 barn, samboer, hus og dyr (hund og katt)

 

16. Har du lyst på barn?

Svar : En dag har jeg veldig lyst på barn, når tiden er inne, og jeg og den partneren jeg er sammen med er klar for det

 

17. Hva er ditt favoritt sminke merke?

Svar : Har ikke noe favoritt merke, kjøper den sminken jeg er fornøyd med uavhengi merke.

 

18. Er du opptatt av utseende?

Svar : Noen ganger. Det varierer veldig. Når jeg skal på jobb er jeg nesten sminkefri, og kan gå nesten hele tiden sminkefri når jeg skal på butikken. Skal jeg på fest er jeg mer dollete.

 

19. Hva er det beste med 2014 så langt? (dette spm fikk jeg for en stund tilbake btw)

Svar : Jeg har reist på ferie til Tyrkia, der har jeg aldri vært før. Flyttet for meg selv i ei leilighet for første gang så det var stas. Har hatt mye fester i leiligheten til langt på morgenkvisten. Jeg har vært på julebord og fått kjørt gokart for aller første gang. Jeg og Weronika dro til Molde å tok tattovering, jeg tok min 3. I et øyblikk trodde jeg at jeg skulle besvime og sparke tattovøren i ballene. Jeg og Weronika tok oss vårt første bad i regn/haggel vær. Kort tid etter ble jeg syk og fikk streptokokk betennelse i halsen (ikke godt). Jeg har vært på hytta i lag med Cathrine, Anabell og Juni.

 

20. Favoritt sang?

Svar : Fast 7 – See you again og galantis med runaway, Sandra lyng haugen med play my drum

 

 

21. Hva er drømme reisemål hvis du skal ut å reise?

 

– Hawaii

– Bahamas

– New York

– London (har vært der før og vil tilbake)

Los Angeles (Har vært der før og vil tilbake)

22. Hva er det koseligste kjæresten din har gjort for deg?

– At han skrev en lapp hvor det sto hva han følte for meg, hvor glad han er i meg og hvor mye jeg betyr for han. Synes det er koselig å ha noe å se tilbake på uansett.

Og det andre, var at han ga meg en sydentur i bursdagsgave.

23. Liker du lange bilturer?

– Varier. Kommer ann på hva jeg skal og om jeg har med meg noen.

24. Sole seg hjemme eller sole seg på stranden?

– Sole seg på stranden

25. Hva er din favoritt drikke med alkohol og uten alkohol?

 – Med alkohol : Hvitvin, mousserende vin, kaffe med baileys, breezer, Cult shaker og den nye smirin off ice

 – Uten : Iskaffe og sjokomelk

 

26. Hva gjør du på fritiden ?

– Er i lag med venner, kjæresten, Ridning/stallen og trimtur/trening

 

27. Hvilken hun er Nico?

Svar : Han er en blanding mellom Schæfer og husky


– Nico og kjæresten

 


28 Hvilke hund er Zico?

– King charles cavalier


29. Hvor gammel er Nico?

– Usikker, ca 1 år kanskje.

30. Hvor gammel er Zico?

– Zico er ca 8mnd gammel

31. Hvilke type hest rir du da?

– Det har jeg ikke peiling på.

32. Hva er det beste med å ri da?

– Det beste med å ri er å ri på turer, helst i naturen. Det er så utrolig hærlig og avslappende å høre på fuglekvittring, og trave og gallopere i skogen.

33. Hva fikk deg til å begynne å ri på hest?

– Det som fikk meg til å ri på hest er : det startet når jeg var lita, så fikk jeg sitte på en stor svart hest. Jeg har alltid hatt interessen for dyr, så hest har jeg alltid vært i livet mitt fra da jeg var lita. Senere ble det rideleir 2 ganger på rad, ridd litt utenom, og etterhvert dabbet det av, for jeg kjente ingen, eller hadde venner som hadde hest. Plutselig en dag bestemte jeg meg bare for å prøve igjen. Så nå rir jeg 2 ganger i uken.

 

33. Kunne du ha tenkt deg å vært med på stevne eller å ri på tur?

– Jeg har prøvd å hoppe hinder, det er både skummelt men samtidig gøy. Ellers forholder jeg meg bare til å ri på turer og på bana.

 

 

 

Håper dere fikk svar på dere lurte på 🙂

 

 

Posts created 395

4 thoughts on “Svar på spørsmålsrunden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top