Filmkveld på sengen og spørsmål

 

God kveld søteste lesere. Jeg kom nesten akkurat inn døren etter å ha vært hos ola å spist pizza. Formen er ikke helt på topp for tiden, jeg var syk før jeg reiste til tyrkia og enda går jeg å hangler. Nå har jeg ordnet meg en kopp med te, jeg gjør som engelskmennene å tar en skvett med melk oppi, og lagt meg i sengen og er klar for en filmkveld før Ola kommer, da er det natta på oss.

 

Jeg fortsetter spørsmålsrunden litt til, så nå har dere sjansen til å spørre meg om ting.


 

Noe dere lurer på? kanskje jeg svarer på video 🙂

Posts created 395

2 thoughts on “Filmkveld på sengen og spørsmål

  1. Det høres koselig ut da og det er godt å slappe av litt for det blir vel en lang kveld i morgen så du får kose deg i kveld med en god film med en venn som kommer på besøk.
    1. Hva liker du å gjøre når du skal ha fest?
    2. Bruker du å spille noe spill på tv, pc eller mobil?
    3. Hva bruker du å spille når du det hvis du gjør det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top