Hjemme i Norge

 

Endelig… nå er jeg trygt hjemme i leiligheta mi og sitter godt planta i sofaen min med pledd og en smågodt pose ved siden av. Det regner, det er surt og kaldt ute, jeg savner Tyrkia allerede. Det jeg savner nå er så klart varmen, og det å kunne gå rett ned til stranda og bassenget å sole seg. Men det er også godt å være hjemme igjen. Jeg har savnet senga mi og norsk mat, haha. Vi landet i Norge ca 05-tiden på morgenen, flyturen hjemover gikk ganske fint da jeg hadde kjøpt med meg nakkepute. Jeg sov i alle stillinger, oppå ola med munnen åpen, haha. Kom hjem i leiligheta mi ca 06 tiden, da var det godt å finne senga si.


Vi har hatt en kjempe fin ferietur. Vi var i Belek, en veldig fin og rolig plass. Rett utenfor hotellet var det 4 bassenger, en var til barn, den andre var for å svømme (trening), og hovedbassen og et annet bassen for større barn med sklier. Stranda låg rett nedenfor så alt låg sentralt. Vi opplevde en dag med torden og lyn, da dro vi inn til byen på shopping. I belek er mange veldig trivelige, og veldig greie når det kommer til pruting av klær. Men det er også mange som er innpåsliten, bare du går forbi klesbutikken deres og ser bare litt inn, så er de igang med å kaste seg forran oss, og vil få oss med inn for å kjøpe. Ellers har vi vært på spa to ganger, første gangen dro jeg på ansiktsterapi da jeg hadde full av urenheter og kvisene var skikkelig betente under huden – jeg grøsser bare jeg nevner det. Huden min såg altså ikke ut. Bare på to dager etter behandlig er huden min ren og fin for urenheter. Neste spa behandling fikk vi ligge på samme rom, og vi tok full kroppsmassasje fra topp til tå. En annen dag tok vi fish therapi, du stikker fotene og hendene dine i et akvarium med fisker og de kommer svømmende til fotene og spiser av døde hudceller. Det kiler i starten, og etterhvert blir det bare en rar følelse, men godt etterpå. 


Nå er det tid for flere runder med klesvask, og avslapping med one tree hill. Bildedryss fra Tyrkia kommer i senere innlegg 🙂 

Kleskjøpet og andre ting jeg har kjøpt kommer også i et annet innlegg hvis dere er intr i det?? 🙂

Posts created 395

One thought on “Hjemme i Norge

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top