Magisk i Tyrkia

Heisann 🙂

Da befinner jeg meg i Tyrkia. I skrivende stund blogger jeg ved bassenget med en drink i handa, sex on the beach. Her koser vi oss kjempe mye med god mat og desserer i lange baner. Vi har vært på spa, stranden og ved bassenget å badet og solet oss. I dag har vi også prøvd Fish Therapy, først fikk vi prøve ut med handa deretter satt vi fotene vår nedi “akvariumet”. Det kilte noe innmari, veldig rart men godt etterpå. I går spilte vi vannpolo hvor jeg scoret 3 og i dag scoret jeg 4 mål. Kjempe artig å bli dratt med på forskjellige aktiviteter de har her på hotellet. Ola ble dratt med på fotball for over en halvtime siden.

Vi koser oss mye, håper dere har det bra i Norge 🙂

Hvordan er været der forresten?

Posts created 395

2 thoughts on “Magisk i Tyrkia

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top