Reisefeber?

 

Hei hei søtnoser 🙂 Håper dere har der bra! ♥

 Jeg har så klart rukket å blitt syk, feber og forkjølet. Det er så typisk nesten rett før man skal reise til varmere strøk så er man uheldig å blir syk. Jeg og Ola reiser til Tyrkia, vi kjører rundt 24 – 01 på natta for å ha god tid siden flyet vårt går 06 på lørdagsmorgenen. Har inntatt febernedsettende og otrivin med mentol, uvitende om at jeg hadde kjøpt nesespray med mentol åpnet jeg flasken og satten den i den ene naseboren, sprayet og sniffet litt vel hardt inn, og der *bang*, det kjentes ut som hjernen var på vei ut, og at ja, er man ikke forberedt så er det rett og slett vondt. 


 

Kofferten er pakket, og nesten alt er klart. Ola ville dele koffert i lag med meg, det var uaktuelt. Jeg trenger den plassen jeg kan få og hvem vet, kanskje jeg shopper litt nedi der også? Haha dere skal få se forskjellen på størrelsen på koffertene våre.

 

Nå må jeg løpe avgårde å kjøpe noe småtteri til turen, ordne med penger og fortsette å pakke resten. Vi blogges.

 

Har dere vært i Tyrkia – Alanya før? 

Har dere noen forslag på hva vi kan få oppleve? eks dyrehage osv. Kom gjerne med forslag

Posts created 395

One thought on “Reisefeber?

  1. God tur 😀 Jeg har ikke vært der nei – Jeg er ei Hellas jente 😀
    – legg meg til som venn så kan jeg lese bloggen din fast 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top