working hard. 13 timers jobbing i tre dager

 

Hei hei søtinger 🙂

Jeg er utrolig elendig på å oppdatere dere, og har egentlig ingen unnskyldninger for det. Bare at jeg rett og slett ikke har giddet da jeg får lite respons på det jeg skriver. Det er liksom som dere ikke bryr dere, men nok om det.

 

Akkurat nå er jeg på jobb på barneskolen og holder på med oppgaver i forbindelse med lærlingtiden min. I går jobbet jeg tilsammen 13 timer, Jeg jobber både på Skole/SFO og Rema 1000. I går var jeg ferdig 23.00 så var det rett i seng og opp igjen idag på skolen/SFO. Jeg skal jobbe på rema til klokken 23.00 i kveld, i morgen jobber jeg også på Rema etter skolen til klokken 23.00. Jeg er allerede stup trøtt og sliten, og formen er heller ikke på topp. Det skal jammen bli godt med ferie om fire dager, da reiser jeg og Ola til Tyrkia – Alanya, og vi gleder oss kjempe masse.

 

Skal bli flinkere med bloggingen hvis dere er flinke med å gi meg respons på det jeg skriver. Blir mye artigere å blogge når dere setter igjen spor på bloggen.

Posts created 395

6 thoughts on “working hard. 13 timers jobbing i tre dager

  1. Jeg synes du er flink med å jobbe og etter du har jobbet så mye så da blir det godt med en ferie og jeg unner deg en ferie slik at du får koble av og kose deg på ferien.
    Bare stå på videre og det er snart ferie på deg.
    Kos deg på jobbene da.

  2. christian: Takk for det. Bli også godt når jeg får lønn i morgen. Gleder meg til å slappe av og nyte ferien

  3. Håper du får ein kjempefin ferie! Det fortener du etter all den jobbingen!
    Forstår deg godt ang kommentarer, det er ikkje alltid like kjekt å blogge når ein ikkje får respons, men i dei “rolige” periodane så blogger eg meir for min egen del enn andre sin! : )

  4. Mariabb92: tusen takk, det håper jeg også 🙂 skal bli godt og deilig å komme seg bort litt 🙂
    Ja, man blir liksom “er jeg så dårlig til å blogge at jeg det kjeder mine lesere” hehe. Gjør seg med respons 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top