Sydentur i bursdagsgave

Heisann ♥

Dere husker sikkert bursdagen min som jeg hadde 18august? (hvis dere blar nedover bloggen min) Jeg fikk masse fint til bursdagen min blandt annet mye penger som kommer godt med, irish coffee sett (glass med håndtak som kan taes av, sugerør med skje og lite fat for å ha under glassene – kjempe kjekt) ellers har jeg fått alkohol som også kom godt med til festen. Sist men ikke minst fikk jeg noe jeg aldri hadde trodd jeg kom til å få, tok faktisk litt tid at det gikk opp for meg. Jeg fikk sydentur i bursdagsgave av Ola, min x-kjæreste som jeg har nevnt mye om før på bloggen min. Vi skal reise om 15 dager til Tyrkia Alanya ♥


Random bilde fra Tyrkia. //Google

Om 15 dager så sitter vi ved bassenget og på stranden med en drink i hånden og mobilen i den andre (jeg iallefall) kommer til å snappe på meg høye telefonregninger, haha neida. Vi to skal kose oss gløgg ihjel og dette har vi begge to virkelig fortjent!! 

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top