Tape extensions??

Hei alle sammen 🙂

I mange år har jeg brukt clip on extensions noe jeg er veldig fornøyd med da jeg kan bestemme selv når jeg vil ha det på og kan ta det av når jeg vil. Det som er litt kjedelig er at det kan bli drygt i lengden å ta det av og på i over lengre periode. Jeg har tenkt litt på å prøve noe nytt som f.eks tape extensions (jeg kommer til å sette det på hos frisør.)

Er det noen som har litt peiling på tape extensions som kan fortelle meg om det er bra eller dårlig? Hvordan er det å ha det når man skal bade??

Posts created 395

4 thoughts on “Tape extensions??

  1. Har ikke prøvd, men har hørt mye bra om det 🙂 Det varer lenger, siden du kan heise det opp, og det er mindre skadelig på håret visstnok! 😀

  2. Jeg har brukt tape i over 1 år, prøvd clips en gang og, men tape er absolutt det beste 🙂 Ser og føles mest naturlig og det er helt som ditt eget hår, du legger ikke merke til det når du bader, sover, løper, eller hva som helst – føles helt ut som ditt ekte hår 🙂 Vil anbefale my trendy hair pga kvalitet, utvalg og pris! På frisørsalonger koster 50-60cm med 2pakker hår(som de fleste trenger) mellom 6000-8000kr. Mens hos andre leverandører på nett som My Trendy Hair koster det litt over tusenlappen bare + så må du ha time hos frisør som kan sette det på og klippe det til, som gjerne koster 1500kr. Vil absolutt fraråde deg fra å prøve å sette det på selv eller få noen du kjenner til å gjøre det, det kommer bare til å se unaturlig, amatøraktig og ikke fint ut…

  3. Jeg har brukt clips, men det er mange år siden. Har venninner som bruker tape, og de er veldig fornøyde. Eneste som er ulempen, er at de kan klø og det er ekstremt dyrt.. Min anbefaling, er å spare! Bruk en fast god shampo, prøv deg gjerne frem (jeg bruker pallet og er strålende fornøyd), kur håret ditt en gang i uken og bruk olje, prøv å ikke rett håret om du gjør det, og vips! 🙂

  4. Jeg har hatt tape extensions mange ganger og er veldig fornøyd ! Det er litt dritt å få ut men de jeg har brukt har holdt veldig lenge og sitter godt og har blandet seg naturlig ut med mitt eget hår. Syns du skal gå for det !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top