Kyllingsalat og Teen Wolf

Hei 

Akkurat kommet inn døren for hundrede gang, nå er jeg lei og sliten av å være på farten i hele dag og enda ikke fått spist mat i dag. Nå har jeg mye om og men bestemt meg for å lage kyllingsalat med gresk dressing – herregud så god! Jeg kjøpte ferdig kyllingbiter, salat, cherrytomater, fetaost, mais, krutonger, og gresk dressing på pose som blandes med en boks rømme. Så godt, så enkelt.

 

Jeg har begynt med en ny serie som heter Teen Wolf, etter 1-2 episoder ble jeg allerede hekta. Bra og spennende serie som jeg vil tipse dere om. Jeg skal skrive et eget innlegg om det senere. Nå skal jeg slappe av i sofakroken min med kyllingsalaten og teen wolf.

 

 

 

Ha en fin dag ♥

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top